Špedicija - Carinsko posredovanje

Nalazite se ovdje: Naslovna › Spedicija

Anketa


Uslugu carinskog posredovanja vršimo za fizičke ili pravne osobe i sukladno tome Vam navodimo potrebnu dokumentaciju.

Fizičke osobe - dokumentacija

  • Punomoć - ovjerena od javnog bilježnika
  • Faktura - potvrda o kupljenoj robi
  • JMBG ili adresa uvoznika
  • Certifikati za robu koja je oslobođena davanja prema carini-EUR I (za robu iz EU) ili kod manjih vrijednosti je dostatna izjava na samoj fakturi

Pravne osobe - dokumentacija

  • Dispozicija - najčešće pečat ovjeren vašim potpisom kojim dajete ovlaštenje carinskom posredniku za vršenje carinjenja
  • Faktura - potvrda o kupljenoj robi
  • Certifikati za robu koja je oslobođena davanja prema carini-EUR I (za robu iz EU) ili kod manjih vrijednosti je dostatna izjava na samoj fakturi

Napomena: Navedena dokumentacija je u većini slučajeva dovoljna, ali se za detalje oko carinskog posredovanja obratite nama kako bi Vas bezbrižno proveli kroz postupak carinjenja.


INTRASTAT

Ulaskom Republike Hrvatske u Europsku uniju uspostavio se slobodan promet roba između RH i ostalih članica EU.

Dosada su se svi statistički podaci o prometu roba dobivali iz carinskih deklaracija (tarifni brojevi, količina robe, vrijednost robe i ostalo).

Od 01.07.2013. godine poslovni subjekti iz RH koji vrše robnu razmjenu sa zemljama članicama EU više neće podnositi carinske deklaracije nego će jednom mjesečno preko carinske uprave podnositi izvještaj Državnom zavodu za statistiku s podacima o prometu roba (tarifni brojevi, opis robe, uvjeti isporuke, zemlje porijekla, količini robe, vrijednosti...).


Mnogi su intrastat izvještavanje shvatili doslovno kao takvo tj. kao sustav evidencije prema EU bez ikakve odgovornosti jer im je omogućeno da izvještavaju sami, ali prilikom evidentiranja najveća i jedina odgovornost je na Vama odnosno izvještajnim jedinicama!

Izvještavanje se bazira na carinskim propisima, pravilnom svrstavanju robe u carinsku tarifu, uvjetima isporuke, zemljama porijeka, količinama-težinama robe, vrstama posla i ostalim svojstvima koja trebaju biti zadovoljena da bi izvještaj bio pravilno podnesen.

Problem je u tome što ljudi najčešće nisu dovoljno informirani i upuštaju se sami u isto kako bi uštedjeli na troškovima, a to na kraju može koštati jako puno i biti izuzetno neisplativo.

Ukratko za navedeno morate imate dugogodišnje iskustvo i predznanje kako nebi dolazilo do nepravilnosti u izvještavanju jer treba jako dobro poznavati carinske propise, kretanje robe, svojstva koje roba mora zadovoljavati da bi se pravilno uvrstila u carinsku tarifu itd.

I mi bi mogli sami izmijeniti ulje na našim vozilima, napraviti mali servis, ali pitanje je kako bi to ispalo i da li bi dobili garanciju na isto... Znamo kako to otprilike ide, ali eto jedna stvar je dovoljna da pođe po krivu i dogodi se da moramo kupiti novi motor za naše vozilo zbog naše greške, a garanciju nam neće sigurno priznati jer smo to odradili sami. Pa koliko smo onda na kraju stvarno uštedjeli za ruke koje bi nam naplatio ovlateni serviser?!

Nebrojeno puta nam se desila situacija, da smo popravljali taj "isti motor" za drugima i to onda radi jako puno nepotrebnih troškova isključivo Vama.

Zato reagirajte na vrijeme i već danas angažirajte stručne ljude da naprave posao umjesto Vas!





Obavijesti

INTRASTAT

Poštovani, sve informacije za INTRASTAT izvještavanje možete saznati ovdje
TARIC

Ne znate u koju tarifu bi smjestili proizvod koji trebate uvesti/izvesti, pogledajte OVDJE
Stope carine za treće zemlje
Ne znate koja je stopa carine na proizvode koje bi prodali u treće zemlje? 
Kliknite na sljedeći link
EORI broj

Od 01.07.2013. godine EORI broj je potreban u slučaju poslovanja s trećim zemljama (zemlje koje nisu članice EU)
backnext

Kontakt info

Din-Sped d.o.o. za trgovinu i usluge
Adresa: Jankomir 25, 10090 Zagreb
Telefon: +385 1 7701 343
Fax: +385 1 7701 343
E-mail: info@din-sped.hr